SmartCall CRM integrasjon

SmartCall er en programvare som kobler telefoner i mobile bedriftsnett trådløst* sammen med ditt CRM/kundebehandlingssystem, slik at du kan jobbe enklere og spare tid i kundebehandlingen.

SmartCall hjelper deg med

  • Automatisk kunde/kontakt/saksoppslag 
    Når kunder ringer vil SmartCall presentere kundeinformasjon i et lite oppslagsvindu (toast) på din PC-skjerm, og kan samtidig automatisk åpne vinduer i ditt CRM-system, slik at du slipper å bruke tid på å søke opp kunden, og kunden slipper å vente.
  • Starte telefonsamtaler (click-to-call)*
    Når du vil ringe kunder og forbindelser kan du trykke eller merke telefonnummer for å starte samtaler med din vanlige bedriftsnett telefon¹ i CRM-systemet, og i hvilket som helst annet dataprogram på din PC 
  • Nummeroppslag fra Opplysningen 1881
    Når ukjente ringer vil du få reklamefritt nummeroppslag fra 1881 med data som gjør det enklere å registrere nye kunder i CRM-systemet. SmartCall varsler også om telefonsalg og markedsføring  
  • Reklamefritt 1881 Katalogsøk
    Med SmartCall får du tilgang til reklamefritt katalogsøk fra 1881, med data fra Regnskapstall og Brønnøysund, som gir deg mulighet til å registrere nye kunder i CRM-systemet 

Oppslagsvindu (toast)

Ved innkommende telefonsamtaler vises et oppslagsvindu med informasjon om hvem som ringer fra ditt kundesystem.

Her er et eksempel vist med HubSpot integrasjon, men funksjonaliteten er tilnærmet lik for andre kundesystemer. 

Trykk for større bilde. 

SmartCall_Hubspot_1

Se hvordan SmartCall fungerer

Video viser SmartCall for SuperOffice, men funksjonaliteten er tilsvarende for de andre CRM-systemer vi støtter.

 

*Trådløs kommunikasjon ved bruk av APIer via Internett. Tilgjengelig funksjonalitet i SmartCall er avhengig av tilgjengelig støtte i bedriftsnettet og CRM-systemet.


 

smartcallcrmlogoer

SmartCall er ikke en egen telefonløsning, men en Windows klientprogramvare som kommuniserer direkte med mobile bedriftsnett fra ulike operatører ved hjelp av godkjente integrasjoner. SmartCall fungerer med alle telefoner og telefonnummer som er del av  bedriftsnett abonnementet.

 

smartcalloperatører

  •  

 

SmartCall integrerer Dynamics med din bedriftsnett telefon.

  • Automatisk oppslag mot kunde/kontakt/sak
  • Logging av telefonsamtaler
  • Starte telefonsamtaler (click-to-call)
  • Automatisk nummeroppslag fra Opplysningen 1881
  • Reklamefritt katalogsøk fra 1881

NB! Les tekniske forutsetninger for funksjoner sammen med din bedriftsnett leverandør.

SmartCall oppslagsvindu (toast)

Når kunder ringer deg vil SmartCall presentere et oppslagsvindu nederst til høyre på din PC-skjerm med informasjon om hvem som ringer. 

Trykk for større bilde.toast_dynamics

  • Er innringer er registrert i Dynamics, vises data og ikon fra Dynamics
  • Dersom innringer ikke er registrert i Dynamics vises data og ikon fra 1881

Du kan velge om SmartCall skal åpne vinduer i Dynamics automatisk ved innkommende samtale, eller når du trykker på SmartCall oppslagsvindu. Dette kan bestemmes individuelt av brukere.

Trykker du på 1881 ikonet får du åpnet nettsiden til 1881, hvor du kan finne annen offentlig informasjon om innringer, med mulighet til å lagre kontaktinformasjon i Dynamics, og i din Outlook kontaktbok, slik at du sparer tid med manuelt registreringsarbeide*.

Spesialtilpasninger

Vil tilbyr tilpasninger av funksjoner mot Dynamics.

SmartCall oppslagsvindu kan også vise valgfrie data fra andre datafelter* fra Dynamics, slik som intern kontaktperson, kategorier, status, salg, sak, omsetning, reskontro mv.

 

logo_avantit_full

Legal365 er et forretningssystem for advokater og juridiske avdelinger og advokater som baserer seg på Microsoft Dynamics, og leveres av selskapet Avant IT.

SmartCall integrerer Legal365 med din bedriftsnett telefon.

  • Ved innkommende telefonsamtaler vil SmartCall vise deg hvilken klient som ringer, og åpne tilhørende vindu i Legal365 automatisk 
  • Innkommende samtaler kan logges i Dynamics, kobles mot aktiviteter mm.
  • Innkommende samtaler kan utføre oppfølging og timeføring
  • Starte telefonsamtaler (click-to-call)
  • Automatisk nummeroppslag fra Opplysningen 1881, med varsel om telefonsalg og markedsføring
  • Reklamefritt katalogsøk fra 1881

NB! Les tekniske forutsetninger for funksjoner sammen med din bedriftsnett leverandør.

SmartCall oppslagsvindu (toast)

Når kunder ringer deg vil SmartCall presentere et oppslagsvindu nederst til høyre på din PC-skjerm med informasjon om hvem som ringer. 

Trykk for større bilde.

toast_legal365

  • Er innringer er registrert i Legal365 vises data og ikon fra Legal365
  • Dersom innringer ikke er registrert i Legal365 vises data og ikon fra 1881

Du kan velge om SmartCall skal åpne vinduer i Legal365 automatisk ved innkommende samtale, eller når du trykker på SmartCall oppslagsvindu. Dette kan bestemmes individuelt av brukere.

Trykker du på 1881 ikonet får du åpnet nettsiden til 1881, hvor du kan finne annen offentlig informasjon om innringer, med mulighet til å lagre kontaktinformasjon i Legal365, og i din Outlook kontaktbok, slik at du sparer tid med manuelt registreringsarbeide.

Spesialtilpasninger

Vil tilbyr tilpasninger av funksjoner mot Legal365.

SmartCall oppslagsvindu kan også vise valgfrie data fra andre datafelter* fra Legal365, slik som for eksempel intern advokat/saksbehandler, ulike kategorier, status, salg, sak, omsetning, reskontro mv.

SmartCall integrerer HubSpot med din bedriftsnett telefon.

  • Automatisk oppslag mot kunde/kontakt/sak
  • Logging av telefonsamtaler
  • Starte telefonsamtaler (click-to-call)
  • Automatisk nummeroppslag fra Opplysningen 1881
  • Reklamefritt katalogsøk fra 1881

NB! Les tekniske forutsetninger for funksjoner sammen med din bedriftsnett leverandør.

SmartCall oppslagsvindu (toast)

Når kunder ringer deg vil SmartCall presentere et oppslagsvindu nederst til høyre på din PC-skjerm med informasjon om hvem som ringer.

Trykk for større bilde.SmartCall_Hubspot_1

  • Er innringer er registrert i HubSpot, vises data og ikon fra HubSpot
  • Dersom innringer ikke er registrert i HubSpot vises data og ikon fra 1881

Du kan velge om SmartCall skal åpne vinduer i HubSpot automatisk ved innkommende samtale, eller når du trykker på SmartCall oppslagsvindu. Dette kan bestemmes individuelt av brukere.

Trykker du på 1881 ikonet får du åpnet nettsiden til 1881, hvor du kan finne annen offentlig informasjon om innringer, med mulighet til å lagre kontaktinformasjon i HubSpot, og i din Outlook kontaktbok, slik at du sparer tid med manuelt registreringsarbeide*.

Spesialtilpasninger

Vi tilbyr tilpasninger av funksjoner mot HubSpot.

SmartCall oppslagsvindu kan også vise valgfrie data fra andre datafelter* fra HubSpot, slik som intern kontaktperson, kategorier, status, salg, sak, omsetning, reskontro mv.

 

Informasjon kommer

Informasjon kommer

SmartCall integrerer Lime CRM med din bedriftsnett telefon.

  • Automatisk oppslag mot kunde/kontakt/sak
  • Logging av telefonsamtaler
  • Starte telefonsamtaler (click-to-call)
  • Automatisk nummeroppslag fra Opplysningen 1881
  • Reklamefritt katalogsøk fra 1881

NB! Les tekniske forutsetninger for funksjoner sammen med din bedriftsnett leverandør.

SmartCall oppslagsvindu (toast)

Når kunder ringer deg vil SmartCall presentere et oppslagsvindu nederst til høyre på din PC-skjerm med informasjon om hvem som ringer.

Trykk for større bildetoast_lime

  • Er innringer er registrert i Lime, vises data og ikon fra Lime
  • Dersom innringer ikke er registrert i Lime vises data og ikon fra 1881

Du kan velge om SmartCall skal åpne vinduer i Lime automatisk ved innkommende samtale, eller når du trykker på SmartCall oppslagsvindu. Dette kan bestemmes individuelt av brukere.

Trykker du på 1881 ikonet får du åpnet nettsiden til 1881, hvor du kan finne annen offentlig informasjon om innringer, med mulighet til å lagre kontaktinformasjon i Lime, og i din Outlook kontaktbok, slik at du sparer tid med manuelt registreringsarbeide*.

Spesialtilpasninger

Vi tilbyr tilpasninger av funksjoner mot Lime.

SmartCall oppslagsvindu kan også vise valgfrie data fra andre datafelter* fra Lime, slik som intern kontaktperson, kategorier, status, salg, sak, omsetning, reskontro mv.

 

Informasjon kommer

Informasjon kommer

Informasjon kommer

 

  • WEB URL (180.no, Gulesider, Web CRM med flere)
  • Next Eiendomsmegling (Vitec Software)
  • Consio Medlemssystem
  • Bank/Finanssystemer

Be om tilbud og prøv SmartCall inntil 60 dager

Ta kontakt på vår chat eller info@nettsoft.no, kontaktskjema, eller ring 22 88 19 19

Kontaktskjema