SmartCall for Dynamics CRM

SmartCall for Dynamics CRM


SmartCall er en Nettsoft utviklet programvare som kobler din vanlige jobbtelefon¹ i mobilt bedriftsnett sammen med Microsoft Dynamics, og er laget for å forenkle arbeidsdagen til deg som utfører kundeservice via telefon.


SmartCall sørger for at du kan starte samtaler ved å la deg klikke på telefonnummer i Dynamics, og når kunder ringer vil du få presentert hvem som ringer, og åpnet tilhørende kundeinformasjon i Dynamics allerede før du har besvart samtalen. SmartCall vil kort og godt hjelpe deg å jobbe enklere, slik at du kan starte kundebehandlingen raskere, med et enda høyere servicenivå.

SmartCall vil verdiøke bedriftens investering i både Dynamics og mobilt bedriftsnett, og vil hjelpe ansatte med å jobbe enklere og mer effektivt, med kostnadsbesparelser og økt kundetilfredshet som belønning.

SmartCall sørger for at: 

  • Du slipper å taste telefonnummer på din telefon når du skal ringe kunder (click-to-call)
  • Du får presentert hvem som ringer deg allerede før du har besvart telefonsamtalen
  • Du trenger ikke søke opp kunder som ringer deg (kunder slipper å vente) 
  • Du kan starte kundebehandling umiddelbart fordi Dynamics allerede er åpnet
  • Du kan enklere opprette Dynamics aktiviteter, loggføre telefonsamtaler mv.
  • Du vil møte kunder med et overlegent servicenivå

Integrasjon med Opplysningen 1881 (inkludert)

  • Når ukjente personer, som ikke er registrert i Dynamics ringer vil du få presentert informasjon fra Opplysningen 1881, som kan hjelpe deg med å identifisere nye kunder
  • Den inkluderte tjenesten "Katalogsøk 1881" gir deg mulighet til å foreta reklamefrie søk etter personer og firmaer
  • Du kan opprette nye kunder direkte i Dynamics eller Outlook, slik at du sparer tid med manuelt registreringsarbeid
  • Du varsles om nummer som benyttes til salg- og markedsføring, slik at du enklere kan prioritere dine samtaler

Månedspris kr 60,- per aktiv bruker.
Ta kontakt for ytterligere informasjon og inntil 60 dagers prøveversjon.
 


¹ Gjelder mobiltelefoner, IP-telefoner og Teams med PSTN telefoni i norske bedriftsnett fra Telenor, Phonero eller Telia. SmartCall benytter godkjente API-tjenester hos operatørene. 


Eksempel på SmartCall informasjonsvindu (oppslag/toast)