SmartCall for MS Dynamics
SmartCall er en programvare som integrerer din bedriftsnett telefon med Dynamics, slik at du kan jobbe enklere og spare tid i kundebehandlingen.
- Effektiv kundebehandling med automatisk kundeoppslag
Når kunder ringer vil SmartCall oppslagsvindu (toast) vise hvilken kunde som ringer, og kan automatisk åpne tilhørende informasjon i Dynamics, slik at du slipper å bruke tid på å søke, og kunden slipper å vente. - Logging av telefonsamtaler
Innkommende samtaler kan logges i Dynamics, kobles mot aktiviteter mm. - Spar tid ved å la SmartCall starte telefonsamtaler (click-to-call)
Når du vil ringe kunder og forbindelser kan du trykke eller merke telefonnummer for å starte samtaler med din vanlige telefon¹. - Prioriter samtaler med nummeroppslag fra Opplysningen 1881
Med reklamefritt nummeroppslag fra 1881 vil du kunne se navnet på ukjente og potensielt nye kunder som ringer, slik at du kan prioritere dine samtaler.
SmartCall er ikke en egen telefonløsning, men en klientprogramvare som sørger for å integrere mobiler, IP-telefoner og Teams telefoner i mobile bedriftsnett fra flere operatører med ulike kundesystemer ved bruk av godkjente API-integrasjoner.
Be om tilbud via vår Chat nederst til høyre, eller benytt dette kontaktskjemaet, info@nettsoft.no eller ring 22881919
SmartCall for Microsoft Dynamics funksjoner:
- Oppslagsvinduet (toast) presenterer kundedata fra Dynamics på din PC-skjerm allerede før du har besvart samtalen. Se eksempelbilde under
- Mulighet for automatisk åpning av person-, firmakort eller andre aktiviteter, slik at du slipper å søke opp kunder som ringer
- Start telefonsamtaler ved å klikk på telefonnummer i Dynamics (click-to-call)¹
- Mulighet for spesialltilpasninger av funksjoner og presentasjon av data fra Dynamics
- Reklamefritt katalogsøk fra Opplysningen 1881, med mulighet til å starte samtaler eller opprette kunder i Dynamics*
SmartCall oppslagsvindu (toast)
Når kunder ringer deg vil SmartCall presentere et oppslagsvindu nederst til høyre på din PC-skjerm med informasjon om hvem som ringer. Se eksempelbilde under.
- Er innringer er registrert i Dynamics, vises data og ikon fra Dynamics
- Dersom innringer ikke er registrert i Dynamics vises data og ikon fra 1881
Du kan velge om SmartCall skal åpne Dynamics automatisk ved innkommende samtale, eller når du trykker på SmartCall oppslagsvindu. Dette kan bestemmes individuelt av brukere.
Ved å trykke på oppslagsvinduet åpnes kontaktkort Dynamics, slik at du enklere kan starte kundebehandlingen.
Trykker du på 1881 ikonet får du åpnet nettsiden til 1881, hvor du kan finne annen offentlig informasjon om innringer, med mulighet til å lagre kontaktinformasjon i Dynamics, og i din Outlook kontaktbok, slik at du sparer tid med manuelt registreringsarbeide*.
SmartCall oppslagsvindu kan også vise valgfrie data fra andre datafelter* i Dynamics, slik som intern kontaktperson, kategorier, status, salg, sak, omsetning, reskontro mv.
*Kan kreve tilpasninger