Infosenter

Samleside for nedlastninger, support og ofte stilte spørsmål.

Tips oss!

Kjenner du noen som kan ha behov for en eller flere av våre løsninger eller tjenester?   Her kan du registrere ditt tips, og du kan motta påskjønnelse avhengig av leveranse og omfang. Tipsskjema Ditt navn* Fornavn Etternavn Din Epost adresse* Hva heter firmaet du vil tipse om?*Kontaktperson Fornavn Etternavn Epost kontaktperson Telefon kontaktpersonHva har du tipset din kontaktperson om?*EmailDette feltet er for valideringsformål og skal stå...

les mer

SmartCall installasjon og veiledninger

Her finner du informasjon om nedlasting, installasjon og veildinger for SmartCall

les mer

Nettsoft avtaleverk

Her finner du informasjon om våre avtaleverk.

les mer

Presentasjoner

  Hva er Samordnet Kommunikasjon – Følger bedriften med i tiden? Nettsoft og våre Lync tjenester      ...

les mer

Driftsmeldinger

Lurer du på hvordan det står til med våre systemer? Her finner du oppdatert driftsinformasjon, og en liten historikk.  

les mer

Fjernstyring

Har du behov for bistand kan du kontakte oss på +47 22 88 19 19, sende e-post eller benytte deg av vårt kontaktskjema. På denne siden får du tilgang til vårt support-verktøy som er nødvendig for at vi skal kunne fjernstyre din maskin.

les mer

Nedlastinger

Her finner du informasjon om nedlasting og installasjon av SmartCall Er du på jakt etter annen programvare og filer? Se om du finner det her:    

les mer

Salgs- og leveringsbetingelser

  Sammendrag Disse alminnelige betingelser legges til grunn for alle våre leveranser, med mindre de uttrykkelig er satt til side i tilbud eller ordrebekreftelse fra oss eller er fraveket ved skriftlig avtale mellom partene. Kjøpers alminnelige innkjøpsvilkår eller tilsvarende bestemmelser gjelder kun hvis de er skriftlig akseptert. Produktinformasjon som tegninger, brosjyrer, opplysninger om tekniske data er kun veiledende med mindre annet er uttrykkelig avtalt mellom partene. De mest relevante punktene i leveringsbetingelsene er som følger: Der installasjon/konfigurasjon er en del av tilbudet eller spesifikasjonen, er kostnaden for dette kun et estimat. Faktisk medgått tid vil bli fakturert etter endt installasjon dersom ikke annet er avtalt. Priser er oppgitt eksklusive mva. På utstyrsleveranser kommer frakt fra våre distributører og eventuelle minimumsordregebyrer i tillegg til den oppgitte prisen. Ved utførte tjenester utenfor Nettsofts lokaler kommer fremmøtekostnader i tillegg. Konsulentbistand for kunder med SmartDrift avtale faktureres etter følgende satser: kl 08-16                 kr 1080,-/t. kl 16-21                  kr 1620,- /t kl 21-08+helg       kr 2160,-/t Konsulentbistand for kunder uten SmartDrift avtale faktureres etter følgende satser: kl 08-16                 kr 1200,-/t. kl 16-21                  kr 1800,-/t kl 21-08+helg       kr 2400,-/t Konsulentbistand for systemarkitekter og rådgivning kr 1450,-/t Ved oppdag utenfor Nettsofts lokaler er minstesats 1t pluss fremmøtekostnader. Ved oppdrag fra Nettsofts lokaler, fjernstyrt bistand og telefonsupport er minstesats 0,5t. Våre betalingsbetingelser er netto pr. 15 dager etter levert vare eller tjeneste. Ved inngåelse av avtale på skytjenester eller driftstjenester gjelder avtaletiden for 24 mnd etter at tjenestes er levert. Avtalen fornyes automatisk for 12 mnd og kan da sies opp med 3 mnd varsel. Ved oppsigelse innenfor opprinnelig avtaletid kan det tilkomme avbruddsgebyr. Nettsoft beholder eiendomsretten på leverte varer inntil den totale kjøpesummen er innbetalt, med tillegg av renter og omkostninger, jfr. Pantelovens §3-14 til 3-22. Nettsoft installerer produktene ihht leverandørens installasjonsveiledning og baserer seg på at dette gir en korrekt installasjon, men kan ikke gi noen garanti for at utstyr eller programvaren vil fungere feilfritt. Nettsofts garanti opphører uansett dersom kunde selv ved installasjon/tilpasninger/bruk påvirker arbeidet utført av Nettsoft. For utstyr og programvare er det produsentens garanti som er gjeldende. Dvs at Nettsoft ikke gir egen garanti på dette. Dersom det inntreffer forhold som krever erstatning eller reparasjon av levert utstyr vil dette derfor normalt håndteres direkte mellom kunde og produsentens serviceverksted, inkludert produkter som er DOA (defekt ved levering). Nettsoft kan om ønskelig bistå i denne prosessen, men slik bistand kan bli fakturert etter medgått tid. Komplette betingelser kan lastes ned...

les mer