SmartCall for Legal365
SmartCall er en programvare som integrerer din mobil- eller Teams telefon med Legal365, slik at du kan jobbe enklere og spare tid i forretningsprosesser og klientbehandling.
Legal365 er et forretningssystem for advokatbransjen, som baserer
seg på Microsoft Dynamics, og leveres av Avant IT.
- Raskere og bedre klientservice
Når klienter ringer vil SmartCall vise deg hvem som ringer, og åpne tilhørende klientinformasjon i Legal365 automatisk, slik at du slipper å bruke tid på å søke, og klienten slipper å vente. - Jobbe enklere med klikk og ring (click-to-call)
Når du vil ringe klienter kan du trykke på telefonnummer for å starte samtaler, uten at du trenger å taste inn telefonnummeret på din telefon¹. - Logging av telefonsamtaler for timeføring
SmartCall kan logge dine telefonsamtaler, slik at du ikke går glipp av timeføring og inntekter - Smartere med Opplysningen 1881
Med reklamefritt nummeroppslag fra 1881 vil du kunne se navnet på ukjente og potensielt nye klienter som ringer, slik at du kan prioritere dine samtaler. Du vil også få varsel om telefonsalg og markedsføring
SmartCall er ikke en egen telefonløsning, men en klientprogramvare som sørger for å integrere mobiler, IP-telefoner og Teams telefoner i mobile bedriftsnett fra flere operatører med ulike kundesystemer ved bruk av godkjente API-integrasjoner.
Be om tilbud via vår Chat nederst til høyre, eller benytt dette kontaktskjemaet, info@nettsoft.no eller ring 22881919
SmartCall for Legal365 funksjoner:
- Oppslagsvinduet (toast) presenterer kundedata fra Legal365 på din PC-skjerm allerede før du har besvart samtalen. Se eksempelbilde under
- Mulighet for automatisk åpning av person-, firmakort eller andre aktiviteter, slik at du slipper å søke opp kunder som ringer
- Start telefonsamtaler ved å klikk på telefonnummer i Legal365 (click-to-call)¹
- Mulighet for spesialltilpasninger av funksjoner og presentasjon av data fra Legal365
- Reklamefritt katalogsøk fra Opplysningen 1881, med mulighet til å starte samtaler eller opprette klienter i Legal365*
SmartCall oppslagsvindu (toast)
Når klienter ringer deg vil SmartCall presentere et oppslagsvindu nederst til høyre på din PC-skjerm med informasjon om hvem som ringer. Se eksempelbilde under.
- Er innringer er registrert i Legal365, vises data og ikon fra Legal365
- Dersom innringer ikke er registrert i Legal365 vises data og ikon fra 1881
Du kan velge om SmartCall skal åpne Legal365 automatisk ved innkommende samtale, eller når du trykker på SmartCall oppslagsvindu. Dette kan bestemmes individuelt av brukere.
Ved å trykke på oppslagsvinduet åpnes kontaktkort (eller ønsket funksjon*) Legal365, slik at du enklere kan starte klientbehandlingen.
Trykker du på 1881 ikonet får du åpnet nettsiden til 1881, hvor du kan finne annen offentlig informasjon om innringer, med mulighet til å lagre kontaktinformasjon i Legal365, og i din Outlook kontaktbok, slik at du sparer tid med manuelt registreringsarbeide*.
SmartCall oppslagsvindu kan også vise valgfrie data fra andre datafelter* i Legal365, slik som intern kontaktperson, kategorier, status, sak, omsetning, reskontro mv.