Telefonintegrasjon Lime CRM
SmartCall er en programvare som integrerer din telefon med Lime CRM, slik at du kan jobbe enklere og kan yte enda bedre kundeservice.
SmartCall er ikke en egen telefonløsning, men en programvare som kobler din vanlige telefon sammen med Lime CRM.
Med SmartCall programvaren installert på din PC og Lime CRM vil du kunne:
- Starte telefonsamtaler til kunder ved å klikke på telefonnummer i Lime CRM, og alle andre programmer du har på din PC
- Når kunder ringer deg åpnes tilhørende kontaktkort i Lime CRM, slik at du raskere kan være klar med informasjon, eller til å registrere et salg eller sak
- Når ukjente, potensielt nye kunder ringer kan du enkelt registrere deres kontaktinformasjon i Lime CRM med informasjon fra Opplysningen 1881
SmartCall vil kort og godt sørge for at du vil spare tid og kan jobbe enklere
- Les mer om flere inkluderte SmartCall funksjoner
- Les mer om integrasjon med Opplysningen 1881
- Prøv SmartCall med Lime CRM integrasjon inntil 60 dager
SmartCall er laget for Lime CRM Online og Windows versjon, og fungere med alle bedriftmobiler, IP-telefoner, Teams og Skype for Business løsninger med telefoni i nettet til Telenor, Phonero og Telia (API integrasjon)
SmartCall oppslagsvindu
Når noen ringer din telefon vil SmartCall presentere et oppslagsvindu nederst til høyre på din PC-skjerm med informasjon om hvem som ringer. Se bildet under.
- Er kunden registrert i Lime, vises Lime-ikonet i oppslagsvinduet.
- Dersom innringer ikke er registrert i Lime vises navn og ikon fra 1881
Ved å trykke på Lime-ikonet åpnes tilhørende kontaktkort i Lime. Trykker du på 1881 ikonet kan du lagre kontaktinformasjon fra 1881 i Lime.
Du kan velge om SmartCall skal åpne kontaktkortet i Lime automatisk når kunder ringer, eller kun når du trykker på Lime-ikonet.
SmartCall oppslagsvindu kan også vise andre valgfrie data fra alle datafelter i Lime, slik som kundekategori, status, omsetning, reskontro mv.