Phonero tale i Teams

Phonero tale i Teams


Microsoft Teams er et samarbeidsverktøy som er inkludert i Office365, og som gjør det enkelt å holde tale- og videomøter med kollegaer og forbindelser. Men Teams kan også benyttes som telefonløsning integrert i bedriftsnettet sammen med din mobil eller kontortelefon.

Phonero telefoni i Teams

Tale er standard i Teams, men ved å koble Phonero telefoni til Teams kan du også utføre vanlige mobilsamtaler i Teams App-en på PC/MAC, nettbrett og mobiler, fra hvor som helst via Internett. Teams med telefoni kan erstatte en tradisjonell hussentral, eller forenkle og utvide funksjonaliteten i deres mobile bedriftsnett.

Med telefoni i Teams er det lettere å behandle telefonsamtaler og telefonmøter, og samtidig unngå problemer med mobil dekning, feil eller tap av mobil, og eventuelle problemer i mobilnettet.

For å kunne ringe telefonsamtaler i Teams trenger bedriften en ekstern tale i Teams tjeneste fra Phonero. Nettsoft kan bistå med nødvendig oppsettet i Office365 og alt som står i forbindelse.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vi hjelper dere med oppsett av Teams i Microsoft Office365

 

Nettsoft er en av få uavhengige IKT-leverandører i det norske markedet som er spesialister i Microsoft telefoni. Vi har 30 års erfaring og fagkunnskaper innen IT, telekom, og utvikling av ulike integrasjoner, for å gjøre arbeidsdagen enklere for de som benytter PC og telefon som arbeidsverktøy.

For å si det enkelt; - Vi vet hvilke muligheter som finnes

Registrer deg i skjemaet under, så tar vi kontakt for å deg råd og bistand til å aktivere Phonero telefoni i Teams.

Typiske spørsmål vi kan gi deg svar på:

  • Hvordan flytte fra Skype for Business?
  • Hva kreves av lisenser i Office365?
  • Hva slags utstyr anbefales?
  • Hva er fordelene med å ha telefoni i Teams?
  • Kan jeg ringe med mitt mobilnummer?
  • Kan jeg velge hvilket nummer jeg vil ringe med?
  • Kan vi kombinere med flere mobil/teleoperatører?
  • Vi har utenlandske avdelinger, kan de også få telefoni i Teams?
  • Hvordan kan vi ringe eksterne fra våre Teams møter?
  • Hvordan kan Teams fungere for vår kundeservice som ikke har mobiler?
  • Hvilke sentralbord og kontaktsenterløsninger anbefales?