SmartCall for Salesforce


UNDER UTVIKLING

SmartCall er et PC-program som kobler din vanlige jobbtelefon til Salesforce, og hjelper deg med å jobbe enklere og spare tid, slik at du kan levere enda bedre kundeservice

SmartCall gjør at du kan starte telefonsamtaler ved å klikke på telefonnummer i Salesforce (og alle andre programmer), og når kunder ringer deg åpnes tilhørende kontaktkort eller andre aktiviteter automatisk, slik at du sparer tid og er bedre forberedt i kundebehandlingen.

SmartCall er Norges eneste løsning for direkte bedriftsnett-integrasjon i Salesforce.


SmartCall er ikke en egen telefonløsning, men en programvare som sørger for en trådløs over Internett kobling mellom din vanlige jobbtelefon, og din PC og dataprogrammer.

Les mer og bestill inntil 60 dagers prøveversjon av SmartCall for Salesforce

Du kan prøve SmartCall kostnadsfritt i inntil 60 dager før du bestemmer deg.

Trykk BE OM TILBUD til venstre, så sender vi deg tilbud på SmartCall. Har du andre spørsmål kan du trykke CHAT nederst til høyre, sende e-post til info@nettsoft.no eller ringe 22881919

SmartCall for Salesforce funksjoner: 

  • Start telefonsamtaler ved å klikk på telefonnummer i Salesforce, og alle andre programmer på din PC (click-to-call)
  • Et informasjonsvindu (toast) presenterer kundedata fra Salesforce på din PC-skjerm allerede før du har besvart samtalen (data fra 1881 når ukjente ringer).
  • Mulighet for automatisk åpning av person-, firmakort eller andre aktiviteter, slik at du slipper å søke opp kunder som ringer
  • Reklamefritt katalogsøk fra Opplysningen 1881, med mulighet til å starte samtaler eller opprette kunder i Salesforce
  • Mulighet for spesialltilpasninger av presentasjon og registrering av data i Salesforce

SmartCall informasjonvindu (oppslagsvindu/toast)

Når noen ringer din telefon vil SmartCall presentere et pop-up vindu nederst til høyre på din PC-skjerm med informasjon om hvem som ringer.

  • Er kunden registrert i Salesforce, vises stort Salesforce-ikon i vinduet.
  • Dersom innringer ikke er registrert i Salesforce vises navn og stort ikon fra 1881

Du kan velge om SmartCall skal åpne kontaktkortet i Salesforce automatisk, eller når du trykker på SmartCall vinduet. Dette kan bestemmes individuelt av brukere.

Ved å trykke på SmartCall vinduet åpnes Salesforce i din nettleser (ny fane). Trykker du på 1881 ikonet får du åpnet nettsiden til 1881, hvor du kan finne annen offentlig informasjon om innringer, med mulighet til å lagre kontaktinformasjon i Salesforce, og din Outlook kontaktbok, slik at du sparer tid med manuelt registreringsarbeid.

SmartCall oppslagsvindu kan også vise andre valgfrie data fra alle datafelter i Salesforce, slik som internt kontaktperson, kundekategori, status, salg, sak, omsetning, reskontro mv. (krever tilpasninger.)