SmartCall for Salesforce


UNDER UTVIKLING


Nettsoft SmartCall er en CTI*-programvare som er laget for å gjøre arbeidsdagen enklere og mer effektiv for deg som benytter telefon og Salesforce i kundebehandlingen. 

SmartCall sørger blant annet for at du kan klikke på telefonnummer og starte telefonsamtaler fra Salesforce med din vanlige jobbtelefon, få automatisk kontaktoppslag i Salesforce når kunder ringer, eller få nummeroppslag og forretningsinformasjon fra Opplysningen 1881 når ukjente, potensielt nye kunder ringer.


*Computer Telephone Integration

SmartCall er ikke en egen telefonløsning, men en API-integrasjon (kobling) og verdiøkende tilleggstjeneste til eksisterende bedriftsnettløsninger og kundesystemer fra de største leverandørene i Norge. SmartCall sørger for å koble alle typer telefoner i bedriftsnettet sammen med ansattes PC-programmer og kundesystemer, slik at bedriften kan tilby enda bedre kundeservice.


Prøv SmartCall i inntil 60 dager før du bestemmer deg!

Be om tilbud via vår Chat nederst til høyre, eller benytt dette kontaktskjemaetinfo@nettsoft.no eller ring 22881919



SmartCall for Salesforce funksjoner: 

  • Start telefonsamtaler ved å klikk på telefonnummer i Salesforce, og alle andre programmer på din PC (click-to-call)
  • Et informasjonsvindu (toast) presenterer kundedata fra Salesforce på din PC-skjerm allerede før du har besvart samtalen (data fra 1881 når ukjente ringer).
  • Mulighet for automatisk åpning av person-, firmakort eller andre aktiviteter, slik at du slipper å søke opp kunder som ringer
  • Reklamefritt katalogsøk fra Opplysningen 1881, med mulighet til å starte samtaler eller opprette kunder i Salesforce
  • Mulighet for spesialltilpasninger av presentasjon og registrering av data i Salesforce

SmartCall informasjonvindu (oppslagsvindu/toast)

Når noen ringer din telefon vil SmartCall presentere et pop-up vindu nederst til høyre på din PC-skjerm med informasjon om hvem som ringer.

  • Er kunden registrert i Salesforce, vises stort Salesforce-ikon i vinduet.
  • Dersom innringer ikke er registrert i Salesforce vises navn og stort ikon fra 1881

Du kan velge om SmartCall skal åpne kontaktkortet i Salesforce automatisk, eller når du trykker på SmartCall vinduet. Dette kan bestemmes individuelt av brukere.

Ved å trykke på SmartCall vinduet åpnes Salesforce i din nettleser (ny fane). Trykker du på 1881 ikonet får du åpnet nettsiden til 1881, hvor du kan finne annen offentlig informasjon om innringer, med mulighet til å lagre kontaktinformasjon i Salesforce, og din Outlook kontaktbok, slik at du sparer tid med manuelt registreringsarbeid.

SmartCall oppslagsvindu kan også vise andre valgfrie data fra alle datafelter i Salesforce, slik som internt kontaktperson, kundekategori, status, salg, sak, omsetning, reskontro mv. (krever tilpasninger.)