SmartCall for Salesforce
SmartCall er en programvare som integrerer din telefon med Salesforce, slik at du kan jobbe enklere og spare tid i kundebehandlingen.
- Effektiv kundebehandling med automatisk kundeoppslag
Når kunder ringer vil SmartCall oppslagsvindu (toast) vise hvilken kunde som ringer, og kan automatisk åpne tilhørende informasjon i Salesforce, slik at du slipper å bruke tid på å søke, og kunden slipper å vente. - Spar tid ved å la SmartCall starte telefonsamtaler (click-to-call)
Når du vil ringe kunder og forbindelser kan du trykke eller merke telefonnummer for å starte samtaler med din vanlige telefon¹. - Prioriter samtaler med nummeroppslag fra Opplysningen 1881
Med reklamefritt nummeroppslag fra 1881 vil du kunne se navnet på ukjente og potensielt nye kunder som ringer, slik at du kan prioritere dine samtaler.
SmartCall er ikke en egen telefonløsning, men en klientprogramvare som sørger for å integrere mobiler, IP-telefoner og Teams telefoner i mobile bedriftsnett fra flere operatører med ulike kundesystemer ved bruk av godkjente API-integrasjoner.
Prøv SmartCall kostnadsfritt i inntil 60 dager!
Be om tilbud via vår Chat nederst til høyre, eller benytt dette kontaktskjemaet, info@nettsoft.no eller ring 22881919
SmartCall for Salesforce funksjoner:
- Start telefonsamtaler ved å klikk på telefonnummer i Salesforce, og alle andre programmer på din PC (click-to-call)
- Et informasjonsvindu (toast) presenterer kundedata fra Salesforce på din PC-skjerm allerede før du har besvart samtalen (data fra 1881 når ukjente ringer).
- Mulighet for automatisk åpning av person-, firmakort eller andre aktiviteter, slik at du slipper å søke opp kunder som ringer
- Reklamefritt katalogsøk fra Opplysningen 1881, med mulighet til å starte samtaler eller opprette kunder i Salesforce
- Mulighet for spesialltilpasninger av presentasjon og registrering av data i Salesforce
SmartCall informasjonvindu (oppslagsvindu/toast)
Når noen ringer din telefon vil SmartCall presentere et pop-up vindu nederst til høyre på din PC-skjerm med informasjon om hvem som ringer.
- Er kunden registrert i Salesforce, vises stort Salesforce-ikon i vinduet.
- Dersom innringer ikke er registrert i Salesforce vises navn og stort ikon fra 1881
Du kan velge om SmartCall skal åpne kontaktkortet i Salesforce automatisk, eller når du trykker på SmartCall vinduet. Dette kan bestemmes individuelt av brukere.
Ved å trykke på SmartCall vinduet åpnes Salesforce i din nettleser (ny fane). Trykker du på 1881 ikonet får du åpnet nettsiden til 1881, hvor du kan finne annen offentlig informasjon om innringer, med mulighet til å lagre kontaktinformasjon i Salesforce, og din Outlook kontaktbok, slik at du sparer tid med manuelt registreringsarbeid.
SmartCall oppslagsvindu kan også vise andre valgfrie data fra alle datafelter i Salesforce, slik som internt kontaktperson, kundekategori, status, salg, sak, omsetning, reskontro mv. (krever tilpasninger.)