Brukerstyrt samtaleopptak i Skype for Business

Brukerstyrt samtaleopptak i Skype for Business

 

NCM

 

 

 

 

 

Nettsoft Call Recorder (NCR) er en PC- klient programvare som muliggjør enklere samtalekontroll og brukerstyrt (on-demand) samtaleopptak i Lync/Skype for Business. Programvaren er beregnet for deg som har behov for å ta kunne ta opp samtaler for å dokumentere et telefonsalg, bekreftelse eller annen informasjon.

NCR er en plug-in til din eksisterende SfB-klient og kan gjøre opptak av både SfB-samtaler og telefonsamtaler.

Opptak kan enkelt startes med et museklikk, eller ved å trykke en valgfri knapp på ditt tastatur. Lydfilene lagres med data som viser hvem du har snakket, og i wav- eller mp3 format, slik at de kan avspilles i ønsket lydprogram.

Opptakene kan lagres til din PC, eller til bedriftens filområde eller
skylagringstjeneste, hvor man kan sette rettigheter på mappene for å tilfredsstille kravene for tilgang, gjennomhøring og GDPR (Databehandleravtale må utstedes til kunde).

NCR er direkte integrert i din vanlige SfB-klient, og krever ingen servertilpasninger eller installasjoner. Du installerer den på ett minutt, og kan starte opptak umiddelbart. NCR fungerer med alle SfB-løsninger i markedet, uansett leverandør.

NCR kan ikke benyttes i bedrifter og virksomheter som krever kontinuerlig opptak, og som er underlagt regler fra finanstilsynet.

NCR kan enten kjøpes som lisenspakker med vedlikeholdsavtale (obligatorisk), eller som en månedlig tjenesteleie.

 

  • Lisenskjøp
    • kr 1800,- / per bruker inkludert 1 år vedlikehold

  • Tjenesteleie 3 års avtale 
    • kr 84,- / per bruker per måned

  • Betingelser
    • Minimum 10 brukere
Pris fra kr 84,- per bruker per måned

Kredit

*Call Recorder Pro (c) Landis Computing