SmartCall bestillingsskjema


Dette skjemaet er beregnet for nybestilling av SmartCall.

Ønsker du å endre eller bestille oppgraderinger til eksisterende SmartCall installasjon
kan du chatte med oss på denne siden,
ringe oss på 22 88 19 19 eller sende en e-post til support@nettsoft.no

Prøveperiode:
Du kan installere og bruke SmartCall på valgfritt antall maskiner kostnadsfritt inntil siste dag av påfølgende måned etter at SmartCall første gang ble installert. Dersom du ikke ønsker å bruke SmartCall må du varsle support@nettsoft.no, og programvaren må avinstalleres på alle PC-er for å unngå å bli fakturert.

Se egne priser og betingelser for SmartCall med Busylight integrasjon under funksjonstabellen

Funksjonsliste og priser

Klikk på bildet under for større versjon

 

 

 

Priser SmartCall med Busylight

 

  • SmarCall inkludert valgfri Busylight kr 599,-*
  • SmartCall for deg som allerede har Busylight kr 199,-*
  • Busylight for eksisterende SmartCall brukere kr 445,- (kun lampe)
  • Ethernet adapter for forlengelse av USB kabel inntil 60m kr 420,- (uten cat5 kabel)

*Inkluderer 6 mnd. SmartCall abonnement med 1881 nummeroppslag og katalogsøk.
Standard månedsabonnement kr 50,- (kr 60,- med CRM integrasjon)

Dersom du ikke ønsker å abonnere på SmartCall etter 6 mnd. vil 1881 tjenestene nummeroppslag og katalogsøk stoppe å fungere. Integrasjon mellom Busylight, mobilt bedriftsnett og/eller Teams vil fortsette til oppsigelse/avinstallasjon av SmartCall.  OBS! Det tilbys ikke fri support til SmartCall brukere uten et aktivt abonnement.

Priser er oppgitt eks operatør-API til kr 5,- per bruker, mva og eventuelt frakt av Busylight. API-et faktureres av operatør på eksisterende bedriftsnett avtale.

SmartCall månedsabonnement per bruker etter 6 mnd. kr 50,- (kr 60,- med CRM integrasjon)