SmartCall telefonintegrasjon

SmartCall telefonintegrasjon


SmartCall er en programvare som effektiviserer bedriftens eksisterende telefonløsning og dataprogrammer!

SmartCall er ikke en egen telefonløsning, men en programvare som sørger for en kobling (integrasjon) mellom din vanlige telefon og din PC, slik at du blant annet kan klikke og ringe fra telefonnummer i hvilket som helst dataprogram eller webside.

Når kunder ringer kan SmartCall oppslagsvindu vise kundedata fra ditt kundebehandlingsystem (se eksempel under) , og om ønskelig åpne tilhørende kontaktkort automatisk, slik at du er klar med informasjon, eller til å registrere et salg eller en sak umiddelbart, uten å måtte søke opp kunden. 

Når ukjente ringer kan SmartCall vise deg navnet med oppslag fra Opplysningen 1881, slik at du enklere får informasjon om potensielt nye kunder. Disse dataene kan videre benyttes til å opprette kontakten direkte i kundebehandlingssystemet, eller i din Outlook kontaktbok.

Dette er bare noen av funksjonene i SmartCall, som vil hjelpe deg å spare tid, og å jobbe enklere. Se komplett funksjonstabell lenger ned.

SmartCall fungerer sammen med alle bedriftsmobiler, IP-telefoner, Skype for Business- og Teams løsninger med telefoni i mobilnettet til Telenor, Phonero og Telia (API integrasjon)

SmartCall og kundebehandlingssystemer (CRM)

 

Som standard vil SmartCall la deg starte telefonsamtaler ved å trykke på telefonnummer i hvilket som helst dataprogram eller web-side på din PC, inkludert ditt kundebehandlingssystem.

Men SmartCall kan også sørge for å vise deg viktig kundeinformasjon eller åpne kontaktkort i ditt kundebehandlingsystem når kunder ringer deg. Dette gjør at du kan spare tid i kundebehandlingen, og vil sørge for at du kan yte enda bedre kundeservice.

SmartCall er allerede integrert med markedsledende kundebehandlingsystemer, som SuperOffice CRM, Dynamics CRM og Lime CRM. I tillegg har SmartCall støtte for URL Web oppslag, som fungerer sammen med de fleste webbaserte systemer. Vi har også utviklet integrasjoner for systemer innen bank- og forsikring og medlemsregistrering, og vi tilbyr spesialtilpasninger.

SmartCall vil kort og godt sørge for å forenkle arbeidsdagen for deg som benytter en telefon og PC som daglige arbeidsverktøy.

Les mer om SmartCall standard integrasjoner:

Eksempel på oppslagsvindu med SuperOffice CRM integrasjon:

 

Nytteverdi og tidsbesparelser

SmartCall kan hjelpe deg å spare én arbeidsuke i året

"Vent litt så skal jeg finne saken din"

En ganske vanlig kommentar fra kundeservice.
Det tar i gjennomsnitt 37 sekunder for ansatte på kundeservice å søke frem informasjon når kunder ringer, og med bare 10 samtaler om dagen utgjør disse sekundene hele 23 timer i et arbeidsår på 230 dager.

Når det i tillegg tar ca 20 sekunder å taste et telefonnummer og ringe med mobilen, så kan SmartCall med sin klikk og ring funksjon spare ekstra 11 timer i året - altså nesten en hel arbeidsuke totalt per ansatt.

Funksjonstabell og priser

 

Klikk for større bilde