SmartCall hjelper deg med enklere kundebehandling

SmartCall hjelper deg med enklere kundebehandling



SmartCall kobler din bedriftsnett telefon trådløst sammen med ditt kunde/fagsystem, slik at du kan få automatisk oppslag på kunder som ringer, og du kan starte telefonsamtaler fra kundekortet.


Se video av hvordan SmartCall fungerer med integrasjon i SuperOffice.
Funksjonaliteten er lik for andre kundesystemer som støttes.


 

  • Raskere kundebehandling med automatisk kundeoppslag
    Når kunder ringer vil SmartCall oppslagsvindu (toast) vise hvilken kunde som ringer, og kan automatisk åpne tilhørende informasjon i ditt kundesystem, slik at du slipper å bruke tid på å søke, og kunden slipper å vente.
  • Spar tid ved å la SmartCall starte telefonsamtaler (click-to-call)
    Når du vil ringe kunder og forbindelser kan du trykke eller merke telefonnummer for å starte samtaler med din vanlige telefon¹. 
  • Prioriter samtaler med nummeroppslag fra Opplysningen 1881
    Med reklamefritt nummeroppslag fra 1881 vil du kunne se navnet på ukjente og potensielt nye kunder som ringer, slik at du kan prioritere dine samtaler. 

SmartCall er ikke en egen telefonløsning, men en klientprogramvare som sørger for å integrere mobiler, IP-telefoner og Teams telefoner i mobile bedriftsnett fra flere operatører med ulike kundesystemer ved bruk av godkjente API-integrasjoner. 

¹ Les tekniske forutsetninger

MAC-versjon er under utvikling. Forventes leveringsklar i 2024.

Prøv SmartCall kostnadsfritt i inntil 60 dager!

Be om tilbud via vår Chat nederst til høyre, eller benytt dette kontaktskjemaetinfo@nettsoft.no eller ring 22881919

Les mer om SmartCall for CRM/Kundesystemer: