Nettsoft SmartCall CTI

Nettsoft SmartCall CTI


SmartCall er en Nettsoft utviklet programvare som kobler din vanlige jobbtelefon¹ i mobilt bedriftsnett med ditt CRM/kundesystem², og er laget for å forenkle arbeidsdagen til deg som utfører kundeservice via telefon.

PS! SmartCall funksjonen klikk-og-ring (click-to-call) gjør at du kan starte telefonsamtaler ved å klikke på telefonnummer i absolutt alle programmer og websider på din PC, uavhengig av hvilket kunde/fagsystem du benytter.

SmartCall funksjoner som vil hjelpe deg med en enklere arbeidsdag:

  • Du slipper å taste telefonnummer på din telefon, men kan starte samtaler ved å klikke på telefonnummer i kundesystemet, og alle andre dataprogram og websider på din PC
  • Du slipper å søke opp kunder som ringer, ved at SmartCall automatisk kan gjøre oppslag i kundesystemet  
  • Du vil yte raskere og bedre kundeservice ved at du allerede vet hvem kunden er, og kan umiddelbart starte kundebehandling (sak, salg mv.) 
  • Du kan enklere få loggført alle telefonsamtaler med kunden i kundesystemet

Integrasjon med Opplysningen 1881 (inkludert)

  • Når ukjente personer, som ikke er registrert i CRM-systemet ringer vil du få presentert informasjon fra Opplysningen 1881, som kan hjelpe deg med å identifisere nye kunder
  • Den inkluderte tjenesten "Katalogsøk 1881" gir deg mulighet til å foreta reklamefrie søk etter personer og firmaer
  • Du kan opprette nye kunder direkte i CRM-systsemet eller Outlook, slik at du sparer tid med manuelt registreringsarbeid
  • Du varsles om nummer som benyttes til salg- og markedsføring, slik at du enklere kan prioritere dine samtaler

SmartCall vil kort og godt verdiøke bedriftens investering i både bedriftsnett telefoni og CRM/kundesystemer. 

Les mer om våre SmartCall CRM-integrasjoner for:

SmartCall har også funksjon for Web URL oppslag, som kan benyttes med mange andre CRM-systemer, og vi har levert integrasjoner til finans- og forsikringsbransjen, og vil tilbyr integrasjoner og tilpasninger på forespørsel.

Ta kontakt for ytterligere informasjon og inntil 60 dagers prøveperiode.


¹ Gjelder alle mobiltelefoner, IP-telefoner og Teams med PSTN telefoni i norske bedriftsnett fra Telenor, Phonero eller Telia. 

² Gjelder støttede CRM-systemer som presentert under. Vi tilbyr også tilpasninger til andre bransjeløsninger- og systemer.