Nettsoft SmartCall CTI

Nettsoft SmartCall CTI


SmartCall CTI (Computer Telephony Integration) er en programvareløsning som muliggjør trådløs (over internett) integrasjon mellom din telefon¹ og alle dataprogrammer på din PC, herunder ditt CRM/kundesystem²

SmartCall er beregnet for deg som benytter PC og telefon som daglige arbeidsverktøy, og vil sørge for at du kan jobbe enklere, spare tid, og yte enda bedre kundeservice. 

SmartCall CTI er ikke en egen telefonløsning, men en programvare som integrerer din PC med alle typer mobiler og telefoner¹ i bedriftsnettet til Telenor, Phonero og Telia.

Funksjoner som vil hjelpe deg til en enklere hverdag:

  • starte mobil/telefonsamtaler ved å klikke på telefonnummer i hvilket som helst dataprogram på din PC, herunder alle websider og ditt CRM/kundesystemer
  • kontakt/sak-oppslag i eget CRM/kundesystem når kunder ringer, slik at du sparer tid på søke opp kunden, og kan starte sak- eller ordrebehandling umiddelbart
  • nummeroppslag fra Opplysningen 1881 når ukjente ringer, slik at du enklere kan prioritere dine samtaler (varsel om salg/markedsføring), og redusere manuelt arbeid med å registrere nye kunder i ditt CRM/kundesystem
  • få reklamefrie person- og firmasøk i databasen til Opplysningen 1881 , som også kan benyttes til å registrere nye kunder i utvalgte CRM/kundesystemer², eller din Outlook kontaktbok

SmartCall vil kort og godt verdiøke bedriftens investering i både bedriftsnett-telefoni og CRM/kundesystemer, og vil sørge for at du kan jobbe mer effektivt.

Klikk her for å prøve kostnadsfritt i inntil 60 dager


¹ Gjelder alle mobiltelefoner, IP-telefoner og Teams med PSTN telefoni i norske bedriftsnett fra Telenor, Phonero eller Telia. 

² Gjelder støttede CRM-systemer som presentert under. Vi tilbyr også tilpasninger til andre bransjeløsninger- og systemer.


 

CRM/kundesystem integrasjon 

Når SmartCall CTI er integrert med bedriftens CRM/kundesystem slipper du å bruke tid på å taste inn telefonnummer til kunder/klienter du vil ringe, og å søke opp opp informasjon og saker i CRM/kundesystemet når de ringer deg.

Det handler om å jobbe enklere, spare tid, og å yte bedre kundeservice. 

I samme øyeblikk som din telefon ringer, vil SmartCall presentere et lite oppslagsvindu (toast) nederst til høyre på din PC-skjerm hvor det presenteres informasjon om hvem som ringer deg, enten med data fra ditt CRM/kundesystem dersom kunden er registrert , eller fra Opplysningen 1881 dersom innringer er ukjente. SmartCall CTI kan deretter åpne tilhørende kontaktkort, registrere en telefonaktivitet, starte saksbehandling, eller åpne ordresystem automatisk etter behov.

Med kun 10 telefonsamtaler om dagen kan SmartCall effektivisere nesten en arbeidsuke i året per ansatt, fordi det i snitt tar 37 sekunder å starte kundebehandling, og 20 sekunder når du skal ringe kunder når du må taste deres telefonnummer (basert på 240 dagers arbeidsår).

Med SmartCall vil kundebehandlingen starte raskere, du vil være bedre forberedt, og kan møte (den potensielle nye) kunden med et overlegent servicenivå.

Vi tilbyr standardintegrasjoner mot de mest populære CRM-systemene i marked, men vi har også utviklet løsninger for banksystemer, medlemsregistre og andre, og vi tilbyr spesialltilpasninger.

Les mer om våre standard integrasjoner:

Eksempel på SmartCall oppslagsvindu (toast) på din PC-skjerm.
Her vist med SuperOffice integrasjon.

 

Unngå forstyrrelser på kontoret ved å la dine kollegaer se når du er opptatt i mobilsamtaler

SmartCall inneholder også mulighet for integrasjon med LED-lampen Kuando Busylight (tillegg), som gjør at du kan presentere din mobile opptatt/ledig status, og kan unngå unødvendige forstyrrelser når du jobber i åpent kontorlandskap.