Kundebehandling med SmartCall

Kundebehandling med SmartCall


SmartCall er en Nettsoft utviklet programvare som er laget for å automatisere kundebehandling ved å koble din vanlige jobbtelefon sammen med ditt CRM/ERP/kundesystem, slik at du enklere kan ringe kunder, eller få raskere informasjon om kunder som ringer. 

SmartCall vil bidra til mer effektiv kundebehandling ved å hjelpe ansatte å jobbe enklere og smartere, og vil derfor verdiøke bedriftens investering i både bedriftsnett telefoni og CRM/ERP-systemet.

SmartCall er ikke en egen telefonløsning, men en programvare som trådløst over internett (via Bedriftsnett API) kobler mobil- og IP-telefoner (Teams) i mobilt bedriftsnett sammen med ansattes dataprogrammer.

Starte telefonsamtaler (click-to-call)

SmartCall sørger for at kan starte telefonsamtaler ved at du kan klikke eller merke telefonnummer i alle dataprogram og websider, inkludert ditt CRM/kundesystem. Dette kalles klikk-og-ring/click-to-call, og gjør at du sparer tid og minimerer feil ved å slippe å taste telefonnummer på din telefon.

Kundeoppslag ved innkommende telefonsamtaler

Når kunder ringer kan du få automatisk kontakt- og andre dataoppslag i ditt CRM-system, slik at sparer tid på å søke opp kunder som ringer deg. Kundeinformasjon og ønskede vinduer i CRM-systemet vil være tilgjengelig i samme øyeblikk som du besvarer telefonsamtalen. Dette betyr at kunder slipper å vente på at du søker de opp, og du kan dermed oppnå enklere og raskere kundebehandling.

Når ukjente ringer får du automatisk nummeroppslag fra Opplysningen 1881, som hjelper deg med å prioritere telefonsamtaler, samtidig som du får tilgang til forretningsdata om innringer, som du kan benytte til å opprette kunder i CRM-systemet og videre i kundebehandling. 

Integrasjon med CRM/kundesystemer

SmartCall sørger som standard for at du kan starte telefonsamtaler ved å klikke eller merke telefonnummer i alle dataprogrammer og web-sider på din PC, og krever ingen spesielle tilpasninger mot din programvare. 

Dersom du ønsker at SmartCall skal gjøre kontaktoppslag, saksoppslag eller hente andre data fra ditt CRM-system kan SmartCall integreres med de mest benyttede CRM-system i markedet. Vi kan også tilby tilpasning til andre systemer som ikke er på listen over standardintegrasjoner.

SmartCall standard CRM-integrasjoner:

Prøv SmartCall kostnadsfritt i inntil 60 dager

Trykk BE OM TILBUD til venstre i bildet, så sender vi deg tilbud på SmartCall. Har du andre spørsmål kan du trykke CHAT nederst til høyre, sende e-post til info@nettsoft.no eller ringe oss på 22881919

Funksjoner som vil hjelpe deg med en enklere arbeidsdag

  • Start telefonsamtaler med klikk-og-ring (click-to-call) på telefonnummer i alle dataprogrammer og websider på din PC, inkludert ditt kundesystem (krever ingen spesielle tilpasninger av kundesystemet)
  • Automatisk presentasjon av kunde ved innkommende telefonanrop, med data fra ditt kundesystem, eller fra Opplysningen 1881
  • Automatisk åpning av kundekort, salg, ordre eller sak, og registrering av telefonaktivitet eller annen funksjon fra ditt kundesystem (krever CRM-integrasjon i SmartCall)
  • SmartCall anropsliste (anropslogg) på PC gir deg enklere oversikt om dine telefonsamtaler, hvor du kan ringe tilbake på tapte anrop, gjøre oppslag eller opprette nye kunder i kundesystemet (krever CRM-integrasjon i SmartCall)
  • Funksjonen «Katalogsøk 1881» gir deg reklamefrie søk etter personer og firmaer, hvor du kan ringe direkte fra søkeresultatet, og du kan bruke dataene til å opprette nye kunder i CRM/kundesystemet, eller i din Outlook kontaktbok