SmartCall CRM integrasjon

SmartCall CRM integrasjon

 

SmartCall er en Nettsoft utviklet programvareløsning til bedriftens eksisterende mobil eller Skype for Business løsning (dersom benyttet), som muliggjør en samhandling (kobling) mellom din eksisterende telefonenhet og alle dataprogrammer på din PC, slik du enklere og mer effektivt skal kunne ringe og utføre bedre kundeservice.

SmartCall leveres i flere utgaver, tilpasset bedriftens telefonløsning:


Kontaktoppslag i ditt CRM system

 

En av de største effektiviseringsgevinstene du kan oppnå med å bruke SmartCall er å ta i bruk integrasjonsmulighetene med bedriftens kjernesystem eller kunde-/fagsystemer (CRM), slik at du slipper å taste telefonnummer eller søke opp kontaktene som ringer deg.  

Ringe til kunde/kontakter

SmartCall programvaren har innebygget funksjonen Click to Call (klikk og ring), som sørger for at din vanlige mobiltelefon eller Skype for Business (med telefoni) ringer nummeret du klikker eller merker i dine kunde- eller fagsystemer (alle dataprogrammer på din PC).

Kontaktoppslag CRM

Dersom du ønsker automatisk kontaktoppslag i ditt kunde/fagsystem når noen ringer deg kan du bestille CRM integrasjon til fullversjon av SmartCall. Benytter du miniversjon av SmartCall i dag, kan du oppgradere til fullversjon uten å måtte reinstallere programvaren.

Last ned bestillingsdokument  for fullversjon og CRM integrasjoner (dropbox)

Kostnadsfri støtte for Web URL oppslag

Kunde- / fagsystemer som støtter såkalte "Web URL"- oppslag er inkludert uten ekstrakostnad i fullversjon av SmartCall. (Spør eventuelt din systemleverandør om bedriftens system har støtte for Web URL oppslag).

Integrasjon med andre CRM-systemer leveres mot tillegg: 

  • SuperOffice
  • Microsoft Dynamics CRM
  • Spesialtilpasset (designes mot ditt system)

Eksempel på skjermbilde ved innkommende anrop med SuperOffice. Dersom kontakten ikke er registert i SuperOffice får du oppslag fra 1881, og mulighet til å opprette kontakten i SuperOffice.

scsoreklame2