SmartCall CRM integrasjon

SmartCall CRM integrasjon

 

En av de største effektiviseringsgevinstene du kan oppnå med SmartCall er å ta i bruk integrasjonsmulighetene med bedriftens kjernesystem eller kunde-/fagsystemer (CRM), slik at du slipper å søke opp kontaktene som ringer deg.  

SmartCall kan sørge for å automatisk åpne kunde/kontaktkort ved mobil eller Skype telefonsamtaler, slik du får raskere tilgang til informasjon, og du sparer tid i kundebehandlingen.

SmartCall er ikke en telefonløsning, men en klient programvare med nyttige og tidsbesparende tilleggsfunksjoner til den kommunikasjonsenhet du allerede benytter.

Ringe til kunde/kontakter

SmartCall Click to Call (klikk og ring) sørger for at din vanlige mobiltelefon eller Skype for Business (med telefoni) ringer nummeret du klikker eller merker i dine kunde- eller fagsystemer

Kontaktoppslag CRM

Dersom du ønsker automatisk kontaktoppslag i ditt kunde/fagsystem når noen ringer deg trenger du fullversjon av SmartCall for Telenor eller Telia mobil, eller for Skype for Business (krever telefoni, uansett leverandør). 

Inkludert støtte for Web URL oppslag

Kunde- / fagsystemer som støtter såkalte "Web URL"- oppslag er inkludert uten ekstrakostnad i fullversjon av SmartCall. (spør din systemleverandør om URL støtte for ditt system).

Andre systemer og løsninger leveres mot tillegg: 

Vi kan også spesialtilpasse kontaktoppslag og funksjoner mot andre systemer.
Ta kontakt for avklaring.

Eksempel på skjermbilde ved integrasjon med SuperOffice

scsoreklame2