SmartCall CRM integrasjon

 

En av de største effektiviseringsgevinstene du kan oppnå med SmartCall er å ta i bruk integrasjonsmulighetene med bedriftens kjernesystem eller kunde-/fagsystemer (CRM), slik at du slipper å søke opp kontaktene du snakker med.  

SmartCall kan automatisk sørge for å åpne kunde/kontaktkort ved telefonsamtaler, slik du raskere får tilgang til informasjon og kan starte effektiv kundebehandling.

 

Ringe kunde/kontakter fra PC - Click to Call

Alle SmartCall utgaver lar deg starte mobilsamtaler eller ringe med Skype4b fra hvilket som helst nettside eller program, inkludert ditt kunde-/fagsystem (CRM).

Click to Call funksjonen i SmartCall lar deg både klikke på telefonlinker, eller merke og ringe et telefonnummer i hvilket som helst program på din PC.

 

Kontaktoppslag CRM

Dersom du ønsker automatisk kontaktoppslag i ditt kunde/fagsystem trenger du fullversjon av SmartCall for mobil eller Skype for Business. 

Kostnadsfri støtte for Web URL oppslag

Kunde- / fagsystemer som støtter "Web URL"- oppslag er inkludert uten ekstrakostnad i fullversjon av SmartCall. (spør din systemleverandør om URL støtte for ditt system).

Andre systemer og løsninger leveres mot tillegg: 

  • SuperOffice
  • Microsoft CRM (beskrivelse kommer)
  • Flere kommer

Vi kan også spesialtilpasse kontaktoppslag og andre funksjoner mot andre systemer.
Ta kontakt for avklaring

 

scsoreklame2