Telefonintegrasjon SuperOffice

Telefonintegrasjon SuperOffice

SmartCall er en programvare som integrerer din telefon med SuperOffice CRM, slik at du kan jobbe enklere og kan yte enda bedre kundeservice.

SmartCall er ikke en egen telefonløsning, men en programvare som kobler din vanlige telefon sammen med SuperOffice.

Med SmartCall programvaren installert på din PC og SuperOffice vil du kunne:

  • Starte telefonsamtaler til kunder ved å klikke på telefonnummer i SuperOffice, og alle andre programmer du har på din PC
  • Når kunder ringer deg åpnes tilhørende kontaktkort i SuperOffice,  slik at du raskere kan være klar med informasjon, eller til å registrere et salg eller sak
  • Når ukjente, potensielt nye kunder ringer kan du enkelt registrere deres kontaktinformasjon i SuperOffice med informasjon fra Opplysningen 1881

SmartCall vil kort og godt sørge for at du vil spare tid og kan jobbe enklere 


SmartCall er laget for SuperOffice CRM Online, lokal web og Windows versjon, og fungere med alle bedriftmobiler, IP-telefoner, Teams og Skype for Business løsninger med telefoni i nettet til Telenor, Phonero og Telia (API integrasjon)


SmartCall oppslagsvindu

Når noen ringer din telefon vil SmartCall presentere et oppslagsvindu nederst til høyre på din PC-skjerm med informasjon om hvem som ringer. Se bildet under.

  • Er kunden registrert i SuperOffice, vises SuperOffice-ikonet i oppslagsvinduet.
  • Dersom innringer ikke er registrert i SuperOffice vises navn og ikon fra 1881

Ved å trykke på SuperOffice-ikonet åpnes tilhørende kontaktkort i SuperOffice. Trykker du på 1881 ikonet kan du lagre kontaktinformasjon fra 1881 i SuperOffice.

Du kan velge om SmartCall skal åpne kontaktkortet automatisk når kunder ringer, eller kun når du trykker på SuperOffice-ikonet.

SmartCall oppslagsvindu kan også vise andre valgfrie data fra alle datafelter i SuperOffice, slik som kundekategori, status, omsetning, reskontro mv.

 


 


SuperOffice skjermbilder (klikk for større bilder)