SmartCall telefonintegrasjon i SuperOffice CRM

SmartCall telefonintegrasjon i SuperOffice CRM


Nettsoft SmartCall hjelper deg som benytter SuperOffice CRM med å jobbe enklere og mer effektivt, slik at du kan yte enda bedre kundeservice.

SmartCall integrerer din telefon med din PC, og vil sørge for at du kan ringe fra telefonnummer i både SuperOffice CRM og alle andre dataprogram. I tillegg kan du velge automatisk eller manuelt kontaktoppslag i SuperOffice CRM når kunder ringer deg, slik at du sparer tid og kan yte raskere service. 

Når ukjente ringer får du nummeroppslag fra 1881 med informasjon som gjør det enklere å opprette nye kunder i SuperOffice CRM.


SmartCall fungerer med mobiltelefoner via trådløs Bluetooth teknologi, uavhengig av mobiloperatør samt i alle Skype for Business løsninger med telefoni, uavhengig av leverandør.


I datasystemer hvor Bluetooth ikke er egnet kan mobilen integreres med API-tjenester i bedriftsnettet til Telenor og Telia.

SmartCall fungerer med SuperOffice CRM versjonene:

Nøkkelfunksjoner i SuperOffice CRM integrasjon:

  • Se SuperOffice CRM skjermbilder med funksjoner og forklaring
  • Klikk et nummer i SuperOffice og din (mobil) telefon ringer nummeret for deg
  • Når noen ringer deg vises navn som er registrert i SuperOffice, og du kan velge mellom automatisk eller manuelt åpning av tilhørende kontaktkort (person eller firma)
  • For logging kan funksjonen "Ny samtale" aktiveres ved innkommende samtaler
  • Når ukjente ringer deg vises navn fra 1881 og du kan klikke i oppslagsvinduet for å opprette kontakten i SuperOffice CRM, eller trykke 1881 for hente frem ytterligere offentlige opplysninger om samtalepartner.
  • Nye funksjoner utvikles etter forespørsel fra kunder

Integrasjon med SuperOffice CRM er en tilleggstjeneste til fullversjon av SmartCall. Les mer i tjenestebeskrivelsen.