SmartCall med SuperOffice

SmartCall med SuperOffice

SmartCall er en Nettsoft utviklet PC-programvare som er laget for å tilføre nyttig tilleggsfunksjonalitet og SuperOffice integrasjoner med ulike telefonløsninger. 

SmsologoartCall kan integrere SuperOffice med din mobiltelefon¹, IP-telefon¹ eller Skype for Business løsning, og vil sørge for at du kan få automatiske kontaktoppslag når noen ringer deg, og du kan klikke telefonnummer for å ringe fra kontaktkort. 

SuperOffice integrasjon er tilgjengelig som tilleggsfunksjon i:

  • SmartCall for Skype4b
    For bedrifter som benytter Skype for Business med telefoni (leverandøruavhengig)
  • SmartCall for MBN (Telenor Mobilt Bedriftsnett)
    For bedrifter som benytter mobiltelefoner og/eller IP-telefoner¹
  • SmartCall for Telia (Telia Trådløs Bedrift)
    For bedrifter som benytter mobiltelefoner og/eller IP-telefoner¹

SmartCall programvaren inneholder også en rekke andre nyttige funksjoner, slik at du kan oppnå en enda bedre brukeropplevelse. 

Støttede SuperOffice løsninger:

  • Online
  • Intern Web App 
  • Windows klient App

SmartCall med SuperOffice krever ingen servertilpasninger eller ekstra SuperOffice lisenser.

Nøkkelfunksjoner:

  • Klikk et nummer i SuperOffice og mobilen eller Skype4b ringer nummeret
    • SmartCall viser hvem du ringer / snakker med
    • Kontaktkort eller "Ny samtale" (utgående) kan åpnes automatisk eller
    • Trykk på kontakt-ikon for å åpne kontaktkort
  • Når noen ringer deg vises navn som er registrert i SuperOffice og du kan velge å vise automatisk:
    • Kunde/kontaktkort, personkort eller «ny samtale» (innkommende)
    • Eller manuelt oppslag på kontaktkort eller personkort
  • Når ukjente ringer deg vises navn fra Opplysningen 1881 og du kan klikke for å opprette kontakten i SuperOffice² eller hente frem ytterligere offentlige opplysninger.

Integraprispunktsjon med SuperOffice fungerer med fullversjoner av SmartCall programutgaver og koster kr 10,- per bruker per måned. Etablering/Engangskostnad kr 5000,-

 

Slik fungerer SmartCall med SuperOffice

Slik fungerer SmartCall med SuperOffice

SmartCall viser SuperOffice oppslag både når du mottar en samtale, og du ringer en samtale. Dersom din samtalepartner ikke er registrert i SuperOffice vises navnet fra Opplysningen 1881.

SmartCall gir deg SuperOffice oppslag på PC-skjerm når du ringer med mobiltelefon eller IP-telefon (Dersom du bruker Skype4b vises dette samtalevindu i tillegg)

Eksempel 1

  • Innringer er registrert i SuperOffice, og viser automatisk kontaktnavnet.
  • Dersom du har valgt automatisk oppslag kan du velge mellom å vise kontaktkort, personkort eller «Ny samtale» i SuperOffice
  • Dersom du ikke har valgt automatisk oppslag kan du klikke på (blått) kontakt-ikon for å åpne kontaktkortet i SuperOffice. 

oppslagsoregistrert

Eksempel 2

  • Innringer er ikke registrert i SuperOffice, og viser derfor automatisk informasjon fra Opplysningen 1881
  • Klikk på 1881-ikon for å hente frem annen offentlig informasjon om samtalepartner
  • Klikk på (blått) kontakt-ikon for å starte å opprette kontakten i SuperOffice ²

 

oppslagsoikkeregistrert1881

 

Andre oppslag og funksjoner

Ved et nummeroppslag kan du høyreklikke på oppslaget for å få tilgang til annen offentlig informasjon om samtalepartner samt andre tilleggsfunksjoner som vist i bildet under.
De samme funksjonene finner du i SmartCall sin anropsliste/logg.

oppslagsvalg

 

 

 

 

 

 

 


¹ Foreløpig kun for Telenor Mobilt Bedriftsnett / en-bruker IPT.
SmartCall for MBN krever Telenor APIet: Tilknytning Nettsoft Status Push som betales til Telenor.

  • Vi jobber med å få tilkobling til Netcom/Telia og TDC.
  • Phonero ønsker foreløpig ikke å støtte denne tjenesten (per 13/10/16)

² Funksjon for automatisk opprettelse av kontakt i SuperOffice kommer