SuperOffice telefonintegrasjon
SmartCall er en programvare som integrerer din vanlige telefon med SuperOffice CRM og SuperOffice CS, slik at du kan spare tid og jobbe enklere.
Med SmartCall vil du kunne:
- Starte telefonsamtaler ved å klikke på telefonnummer i SuperOffice (og alle andre programmer du har på din PC)
- Få kontaktoppslag eller serviceoppslag i SuperOffice når kunder ringer deg
- Få ekstern katalogoppslag fra Opplysningen 1881 når ukjente ringer deg, med mulighet til å opprette kunde i SuperOffice
- Les mer om flere inkluderte SmartCall funksjoner
- Les mer om fordelene med Opplysningen 1881 integrasjon
- Prøv SmartCall med SuperOffice integrasjon i inntil 60 dager
SmartCall fungerer med SuperOffice CRM og CS Online G9, lokal 8.x web og Windows versjon, og kan benyttes alle bedriftmobiler, IP-telefoner, Teams og Skype for Business løsninger med telefoni i nettet til Telenor, Phonero og Telia (API integrasjon)
SmartCall oppslagsvindu
Når noen ringer din (mobil)telefon vil SmartCall presentere et oppslagsvindu nederst til høyre på din PC-skjerm med informasjon om hvem som ringer. Se bildet under.
Kontaktkort og/eller servicesaker kan åpnes automatisk eller ved å trykke på SuperOffice-ikonet i SmartCall oppslagsvindu. Trykker du på 1881 ikonet kan du lagre kontaktinformasjon fra 1881 til SuperOffice.
SmartCall oppslagsvindu kan også vise andre valgfrie data fra alle datafelter i SuperOffice, slik som kundekategori, status, omsetning, reskontro mv.