Telefonintegrasjon i SuperOffice CRM

Telefonintegrasjon i SuperOffice CRM


SmartCall er en programvare som integrerer din vanlige telefon med alle utgaver av SuperOffice CRM.

SmartCall vil sørge for at du kan klikke og ringe fra telefonnummer i SuperOffice og alle andre dataprogrammer du har på din PC, og du kan få automatisk kontaktoppslag i SuperOffice, slik at du kan være klar med informasjon eller til å registrere en sak eller ordre i samme øyeblikk kunden ringer. 

SmartCall kan også vise andre data fra SuperOffice når kunder ringer, for eksempel kundekategori, rangering, regnskapstall mv., slik at du er bedre forberedt og kan yte enda bedre service.

SmartCall vil kort og godt forenkle arbeidsdagen for deg som benytter telefon og SuperOffice som arbeidsverktøy. 

SmartCall kan benyttes med alle mobiltelefoner samt Skype for Business/Microsoft Teams*-løsninger, uavhengig av leverandør og teleoperatør.


Se navn på ukjente som ringer og opprett kontakter i SuperOffice med informasjon fra Opplysningen 1881

Når ukjente, potensielt nye kunder ringer vil SmartCall oppslagsvindu vise deg navnet fra Opplysningen 1881. Ved å klikke i oppslagsvinduet kan du opprettet kontakten med informasjon fra 1881 direkte i SuperOffice.

Ved bruk av SmartCall funksjonen 1881 Katalogsøk kan du enkelt søke og opprette nye kontakter i Dynamics CRM. Les mer under.

Få flere funksjoner og mer informasjon med et 1881+ abonnement

1881+ er et tilleggsabonnement i SmartCall som gjør at du kan få tilgang til enda mer informasjon fra 1881.

  • Se adressen på de som ringer deg i oppslagsvinduet
  • Få vite om nummeret er benyttet i salg/markedsføring
  • Tilgang til 1881 katalogsøk med mulighet til å ringe og opprette kontakter i Outlook eller i ditt CRM system (dersom bestilt)

Abonnementet kan legges til i både Miniversjon og Fullversjon av SmartCall. 

1881+ koster kr 10,-/bruker/mnd.

Eksempel på oppretting av kontakt i 1881 Katalogsøk


Nøkkelfunksjoner i SmartCall med SuperOffice CRM integrasjon:

  • Klikk et nummer i SuperOffice CRM og din telefon ringer nummeret for deg
  • Når kunder ringer vises oppslagsvindu med kundeinformasjon som er registrert i SuperOffice.
  • Mulighet til å vise tilleggsdata fra SuperOffice, f.eks. kundekategori, rangering, regnskapstall el.l. (Se valgfrie felt i illustrasjonen av oppslagsvinduet under)
  • Velg mellom automatisk eller manuelt åpning av kontaktkort ved samtaler
  • Velg starte aktivitet "Ny samtale" for logging av telefonsamtaler i SuperOffice
  • Når ukjente, potensielt nye kunder ringer vises navn og informasjon fra 1881, og du kan trykke i oppslagsvindu for å opprette kontakten direkte i SuperOffice CRM
  • Trykk 1881 logo for hente frem ytterligere offentlige opplysninger om samtalepartner
  • Andre funksjoner kan tilpasses på forespørsel
 

Priser

  • SmartCall for Mobil med SuperOffice kr 35,-
  • SmartCall for Skype4b med SuperOffice 45,-
  • Opsjon: 1881+ abonnement kr 10,-
  • Opsjon: Visning av tilleggsdata fra SuperOffice i oppslagsvindu kr 5,-

Priser oppgitt per aktiv bruker per måned eks. mva.

*Gjelder ved bruk av operatøruavhengig Bluetooth integrasjon mellom mobiltelefon og PC. Ved eventuell direkteintegrasjon med mobilnettet til Telenor eller Telia tilkommer kr 5,- samt API kostnad fra mobiloperatøren. 

  • Implementeringskostnad SuperOffice Online kr 2500,-/bedrift
  • Implementeringskostnad SuperOffice lokal web eller Windows kr 5000,-/bedrift
  • Implementering visning av tilleggdata fra SuperOffice kr 2500,-/bedrift.

SmartCall krever ingen spesielle SO lisenser eller serverinstallasjoner med mindre SuperOffice kjører i et virtuelt servermiljø (eksternt skrivebord)


SmartCall oppslagsvindu med SuperOffice integrasjon


Skjermbilder (klikk for større bilde)