Telefonintegrasjon SuperOffice CRM

Telefonintegrasjon SuperOffice CRM


SmartCall er en programvare som integrerer SuperOffice CRM med din telefon, slik at du kan jobbe enklere og kan yte enda bedre kundeservice.

SmartCall vil sørge for at du kan klikke på telefonnummer og ringe med din telefon fra SuperOffice, og du kan få automatisk kontaktoppslag i SuperOffice når kunder ringer, slik at du raskere kan være klar med informasjon eller til å registrere en sak eller ordre. 

SmartCall er laget for å forenkle arbeidsdagen til deg som benytter SuperOffice og telefon som arbeidsverktøy, og vil sørge for at du kan jobbe enklere og yte enda bedre kundeservice. 

SmartCall fungerer med SuperOffice CRM Online, lokal web og Windows versjon, og kan benyttes med alle Skype for Business løsninger med telefoni, alle mobiloperatører og mobiler via Bluetooth tilkobling, og med mobil eller Microsoft Teams integrasjon i Telenor Mobilt Bedriftsnett (MBN/API integrasjon).  


SmartCall oppslagsvindu med SuperOffice integrasjon

Når noen ringer på din telefon vil SmartCall presentere et oppslagsvindu nederst til høyre på din PC-skjerm med informasjon om hvem som ringer.

Er det kunde som er registrert i SuperOffice vises SuperOffice ikonet, er det en ukjent som ringer vises 1881 ikonet. Trykker du på SuperOffice ikonet åpnes tilhørende kontaktkort i SuperOffice. Trykker du på 1881 ikonet åpnes websiden til 1881, slik at du kan finne nyttig informasjon om samtalepartner.

Du kan velge om SmartCall skal åpne kontaktkortet i SuperOffice automatisk når det ringer, eller kun når du trykker på SuperOffice ikonet.

Om ønskelig kan oppslagsvinduet vise annen nyttig og valgfri informasjon fra SuperOffice, slik som kundekategori, status, omsetning, reskontro mv. (tilleggstjeneste)


Opplysningen 1881 viser navn på ukjente, potensielt nye kunder som ringer

Når personer som ikke er registrert i SuperOffice CRM ringer deg vil SmartCall oppslagsvindu vise navnet fra Opplysningen 1881. Ved å klikke på 1881 logoen vil du få tilgang til offentlige informasjon om samtalepartner.

Med en 1881+ tjeneste kan SmartCall også automatisk opprette kunder for deg i SuperOffice CRM.

Spar tid og få mer informasjon med et 1881+abonnement

Se navn på de som ringer deg er inkludert i SmartCall oppslagsvinduet.

1881+ er et valgfritt men anbefalt tilleggsabonnement til deg som benytter SuperOffice CRM fordi du får tilgang til enda mer informasjon i oppslagsvinduet, blant annet adresseinformasjon, informasjon om markedsføring/telefonsalg samt at du får tilgang til en egen katalogsøk-tjeneste hvor du kan søke personer og firmaer direkte i 1881 sin oppdaterte database.

Du kan lagre søk og kontaktoppslag direkte til SuperOffice CRM og til Outlook kontaktbok med informasjon fra 1881, slik at du sparer tid på registreringsarbeid.

Eksempel på bruk av 1881 katalogsøk med oppretting av firma i SuperOffice CRM:

 

 

 

 

 


Priser

  • SmartCall for:
    • Mobil kr 25,- (Bluetooth tilkobling)
    • Microsoft Teams kr 35,-* 
    • Skype for Business kr 35,-
  • Integrasjoner/Tillegg:
    • SuperOffice CRM integrasjon + kr 10,-
    • Telenor MBN integrasjon + kr 5,-
    • 1881+ abonnement + kr 10,-
    • Visning av tilleggsdata fra SuperOffice i oppslagsvinduet + kr 5,-

*=Krever foreløpig at Teams telefoni er integrert med Telenor. Les mer her

Priser oppgitt per aktiv bruker per måned eks. mva.

  • Bistand og opplæring superbruker SuperOffice Online kr 2500,-/bedrift
    Andre utgaver av SuperOffice kr 5000,-
  • Implementering av tilleggdata fra SuperOffice i oppslagsvinduet kr 2500,-/bedrift.

Skjermbilder (klikk for større bilde)