SuperOffice telefonintegrasjon

SuperOffice telefonintegrasjon

Nettsoft SmartCall CTI er en programvare som integrerer din vanlige bedriftsnett telefon med SuperOffice CRM og SuperOffice Service, slik at du kan spare tid og jobbe enklere.

SmartCall er godkjent av SuperOffice, og tilgjengelig i SuperOffice App Store (Eng)

Med SmartCall vil du kunne:


SmartCall fungerer med SuperOffice CRM og Service Online G9, lokal 8.x web og Windows versjon, og kan benyttes med bedriftmobiler, IP-telefoner, Teams telefoni bedriftsnettet til Telenor, Phonero og Telia (API integrasjon)


SmartCall oppslagsvindu

Når noen ringer din (mobil)telefon vil SmartCall presentere et oppslagsvindu nederst til høyre på din PC-skjerm med informasjon om hvem som ringer. Se bildet under.

Kontaktkort og/eller servicesaker kan åpnes automatisk eller ved å trykke på SuperOffice-ikonet i SmartCall oppslagsvindu. Trykker du på 1881 ikonet kan du se mer offentlig informasjon om innringer og opprette kontakten (person og/eller firma) i SuperOffice.

SmartCall oppslagsvindu kan også vise andre valgfrie tilleggsdata (tillegg) fra alle datafelter i SuperOffice, slik som kundekategori, status, omsetning, reskontro mv.

 

 

  • Søk, oppslag og opprett kontakter i SuperOffice med data fra Opplysningen 1881
  • SmartCall anropslogg gir oversikt over dine anrop, og lar deg opprette kontakter i SuperOffice
  • SmartCall lar deg starte telefonsamtaler i fra telefonnummer i SuperOffice og alle andre programmer på din PC