Telefoni i Microsoft Teams
Microsoft Teams er et samarbeidsverktøy som er inkludert i Office365, og som gjør det enkelt å holde tale- og videomøter med kollegaer og forbindelser. Men Teams kan også benyttes som telefonløsning sammen med din mobil eller kontortelefon.
Telefoni i Teams
I Teams kan du ha samtaler med andre Teams-brukere, men ved å koble offentlig telefoni (PSTN) til Teams kan du i tillegg kan ha vanlige telefonsamtaler i Teams App på PC/MAC, nettbrett og mobiler, fra hvor som helst via Internett. Teams med telefoni kan erstatte en tradisjonell hussentral, eller forenkle og utvide funksjonaliteten i et mobilt bedriftsnett.
Med telefoni i Teams er det lettere å behandle telefonsamtaler og telefonmøter, og samtidig unngå problemer med mobil dekning, feil eller tap av mobil, og eventuelle problemer i mobilnettet
For å kunne ringe offentlige telefonsamtaler i Teams trenger bedriften en ekstern tjeneste, og en utvidet lisensiering i Office365.
Nettsoft er en av få uavhengige IKT-leverandører i det norske markedet som er spesialister i Microsoft telefoni. Vi har 30 års erfaring og fagkunnskaper innen IT, telekom, og utvikling av mobile integrasjoner.
For å si det enkelt; - Vi vet hvilke muligheter som finnes
Registrer deg i skjemaet under, så vil vi kunne gi deg og din bedrift råd og bistand til å aktivere telefoni i Teams.
Typiske spørsmål vi kan gi deg svar på:
- Hvordan flytte fra Skype for Business?
- Hva kreves av lisenser i Office365?
- Hva slags utstyr anbefales?
- Hva er fordelene med å ha telefoni i Teams? (Les også her)
- Kan jeg ringe med mitt mobilnummer?
- Kan jeg velge hvilket nummer jeg vil ringe med?
- Kan vi kombinere med flere mobil/teleoperatører?
- Vi har utenlandske avdelinger, kan de også få telefoni i Teams?
- Hvordan kan vi ringe eksterne fra våre Teams møter?
- Hvordan kan Teams fungere for vår kundeservice som ikke har mobiler?
- Hvilke sentralbord og kontaktsenterløsninger anbefales?