Bedriftskommunikasjon i særklasse

Bedriftskommunikasjon i særklasse

 

Er du på utkikk etter en telefonløsning for mobil bedrift med ulike operatører,  IP-telefoni med sentralbord, kontaktsenter med veggtavle og taleopptak? Eller en komplett Skype for Business løsning med telefoni og full HD videokonferanse? Kanskje du trenger utenlandske telefonnummer eller kunne ringe rimeligere til utlandet?

 

 – eller en kombinasjon?

 

Da har du kommet rett! Du skal lete lenge etter en leverandør med bredere kompetanse og større utvalg av løsninger for telefoni og kommunikasjon enn oss.

Nettsoft har over 25 års erfaring innen IKT-faget, og leverer kommunikasjonsløsninger som nær sagt tilfredsstiller ethvert behov hos både små- og store bedrifter,  i Norge og i utlandet. Flere kjente og profilerte norske selskaper har benyttet våre løsninger i mange år allerede.

Nationalteateret, Patentstyret, Sivilombudsmannen og Fylkesmannen i Oslo og Akershus er krevende offentlige virksomheter som vi leverer løsninger til.

Men vi leverer også til mindre private handels- og servicebedrifter som Oslo Entreprenør, Thorendahl-gruppen (AF), og rørleggerbedriftene Chr. M. Vestrheim og Oswald Jørs.
Advokatkontorer og ideelle organisasjoner inngår også i vår kundeportefølje.

Med andre ord, vi har løsninger for de fleste virksomheter og forretningsområder.

Vi leverer større fleksibilitet og uavhengige løsninger

Vi leverer flere funksjoner og uavhengige løsninger, slik at bedrifter kan benytte flere operatører og få tilgang til en komplett, effektiv og fleksibel kommunikasjonsløsning. 

Fordelen med å velge løsninger fra oss er at bedriften ikke trenger å binde seg opp mot én bestemt mobil- eller teleoperatør, men kan blande eller endre uten å måtte endre på hele kommunikasjonsløsningen. Dette sparer bedrifter penger på i lengden fordi de kan bytte til operatør med de beste betingelser, uten å bytte utstyr eller måtte betale for å etablere hele kommunikasjonsløsningen på nytt.

 

Nettsoft Mobil Bedrift

- vår løsning for bedrifter som ønsker flere funksjoner og en uavhengig telefonløsning

 

Mobilt Bedriftsnett (MBN) og Trådløs Bedrift er merkenavn for henholdsvis Telenor og Telia. Dette kan være gode løsninger for kunder som har behov som dekkes av de tjenester og funksjoner som leveres i disse løsningene.

Vi kan også levere Telenor MBN, og vi kan om ønskelig kombinere dette i vår egen mobile bedriftsløsning for de som har andre funksjonsbehov, eller som ønsker en telefonløsning som støtter ulike operatører, hvor du kan blande både bedriftsabonnementer og privatabonnementer.

Vår mobil bedrift løsning kan også kombinere mobiler, IP-telefoni og eventuelt Skype for Business på en rekke måter for optimal tilgjengelighet.

PS! Samtaletrafikk til mobiler og fastnett kan være inkludert i våre løsninger, og trenger ikke å bruke av inkluderte ringeminutter på mobilabo. (valgfritt). 

 

Stadig flere bedrifter kutter ut mobile bedriftsabonnement fordi de ikke benytter funksjonaliteten, og ansatte får bedre betingelser i private mobilabonnement. 

 

 

simcomflowSlik fungerer Nettsoft Mobil bedrift (Simcom UCP)

Ved bruk av betjent webbasert sentralbord kan samtaler settes over til hvilken som helst mobil eller telefonnummer. 

Ved automatisk sentralbord kan ansatte som skal besvare ringegrupper/køer enten være fast tilknyttet ringegruppen(e) i en parallell, seriell, lengst ledig rutine, eller dynamisk styre dette via sentralbord/web, eller i mobil Appen "Simcom Flow", som er tilgjengelig i App Store og Google Play

SimCom Flow kobler seg mot vår løsning via Internett og sørger for at du kan styre viderekoblinger og anropsmønsteret i bedriften fra smarttelefonen, og du kan besvare samtaler til ringegrupper/køer på hvilken som helst telefon. (Klikk på bildet for eksempel. Norsk språk er tilgjengelig)

 

Automatisk sentralbord

Automatisk sentralbord omtales også som anropsmønster eller telefonlogikk.
Dette benyttes gjerne i bedrifter som ikke har noen ansatte som betjener innkommende samtaler, men at innringer blir koblet til en automatisk definert logikk og ringegrupper, som ansatte som kan besvare på valgfrie telefon.  

Automatisk sentralbord kan eksempelvis settes opp til hovednummer, ordrekontor, kundeservice eller tjenestetorg, og den kan inkludere åpningstider (automatisk helligdager), talemeldinger, tastevalg (inntil 9 stk), krisebrytere for omkobling av anropsmønster, overføring til mobil og mobile ringegrupper samt tilbake-ring melding via SMS eller epost.

Du kan benytte din mobil, IP-telefon, ISDN eller analoge telefon/telefonsentral, eller Skype for Business som en del av det automatiske sentralbordet. Helt uavhengig av din mobil- eller teleoperatør.

I automatisk sentralbord kan vi også koble inn responsgrupper (ringegrupper) i Skype for Business, slik at du slipper tapte anrop i Skype eller på mobilen.

Betjent sentralbord

Betjent sentralbord er beregnet for bedrifter som manuelt vil besvare og betjene (overføre) innkommende samtaler til bedriften.

Et betjent sentralbord kan benyttes i kombinasjon med automatisk sentralbord, som nevnt i forrige kapittel.

Vi leverer betjent sentralbord til mobil, IP-telefoni og Skype for Business. Eller en kombinasjon av alle sammen.

Les mer om Simcom UCP

Les mer om Competella UC

I våre sentralbordløsninger kan bedriftskatalogen (AD), Exchange, epost/kalender løsning, Chat, SMS, Skype status, nummeroppslag mv integreres.

Bruk hele nummerserien og ditt kontornummer

I enkelte mobile bedriftsnett er det ikke så enkelt å flytte med seg komplette nummerserier, eller å kunne ringe med kontornummer når du er på jobb.
Det vanligste er å flytte med seg hovednummeret, og vil du benytte andre fastnett nummer koster dette ekstra.

Hos oss kan bedrifter fortsatt benytte sine fastnett telefonnummer, og ansatte kan benytte sitt kontor/direktenummer når de er på jobb. Mobilen kan kombineres og benyttes som et supplement for å øke tilgjengeligheten.

I våre løsninger kan bedriften utnytte alle typer telefonnummer, få nytt nummer og komplette nummerserier, eller flytte med seg eksisterende (portere) nummerserier uten ekstra kostnad.

Har du forresten tenkt over konsekvensen av at nøkkelpersoner med kun mobilnummer slutter eller bytter arbeidsplass, eller kanskje blir syke?

 

Nettsoft er bedre på levering av Telenor tjenester

telenorpartnerVi er ikke bare en Telenor forhandler som tilbyr det meste av Telenors produkt- og tjenesteportefølje, men vi er også en av få Telenor partnere i Norge som tilbyr egenutviklede og godkjente programvare og løsninger som bidrar til å gjøre bedriftens Telenor MBN investering enda bedre. 

 

Les mer om våre Telenor tjenester (ekstern PDF)

 

Skype for Business løsninger

S4blogoDet finnes mange måter å levere Skype for Business på, og som gir ulik funksjonalitet for bedriften og brukeren (derav prisforskjeller på løsninger i markedet).

Bedriften har kanskje tatt i bruk Skype for Business via Office365, og bruker dette til å chatte, og ha Skype samtaler og møter? Hva om du også kunne ringe med Skype, gjerne med ditt kontornummer eller mobilnummer. Da får du all moderne og effektiv kommunikasjon i én og samme løsning. Dette løser vi bedre enn de fleste

Vi kan levere Skype for Business løsninger med telefoni og mobil integrasjon til både små- og store bedrifter.

           Les mer om våre Skype for Business løsninger

 

Ta kontakt med oss, så finner vi din bedrifts kommunikasjonsløsning for fremtiden

#Telefon løsninger
#Telefonløsninger
#Telefoni løsninger
#Telefoniløsning